Mijn 3e week

2 juni 2018 - Sevilla, Spanje

Maandag

Ik heb maandag een nieuwe opdracht gekregen. De koffiebonen komen uit verschillende landen zoals;  colombia, brazilie, guatemala, tanzania, peru en Costa Rica. Al deze landen hebben verschillende belangrijke feestdagen. Ik mocht kiezen wat wij op gingen doen op een van deze feestdagen. Ik heb vandaag van elk land dus de belangrijkste dagen uitgekozen. Omdat het bijna allemaal katholieke landen zijn, zijn de feestdagen bijna allemaal hetzelfde alleen op andere dagen.

Dinsdag

Vandaag lag het internet er de hele dag uit door een storing. Ik heb dus de gehele dag aan mijn schoolwerk gezeten. Ook ben ik wezen lunchen, omdat er toch niet zoveel te doen was.

Woensdag

Wat wij willen gaan doen op de feestdagen is nog onbekend, Ik zat te denken aan een korting op de koffiesoort uit het bepaalde land waar de feestdag is. Ook kunnen wij kiezen dat we die dag alleen koffie de deur uit laten gaan van dat bepaalde land. Ik  heb alles voorgesteld aan Sylvia.

Donderdag

Vandaag was er een feestdag in Sevilla, dus iedereen was vrij!

Vrijdag

Ik heb weer een groot gedeelte van de lijst afgerond. De presentatie die ik had gemaakt, is ook al voor de eerste keer gebruikt. Ik heb nog geen feedback gehad op de opdracht van het begin van de week.

1. Nicolle Drost:
    3 juni 2018
    Ha Rogier, feestdag in Sevilla, wat heb jij toen gedaan dan?
    Mooie foto's stuur je mee, geeft een gaaf beeld zeg!
    Leuke opdracht om de feestdagen te koppelen aan iets leuks!
    Wat leuk dat je presentatie al is gebruikt!
    Gaat goed dus?
    ¡Trabaja y disfruta
  2. Frans:
    3 juni 2018
    Hoi Rogier, leuke foto's, geeft wel het idee dat het aardig groot is daar. Je bent goed bezig als ik het zo lees. Komen je ouders binnenkort nog?
  3. Wilma:
    3 juni 2018
    Lekker bezig Roog! @frans wij gaan volgend weekend naar Sevilla.