Week 6

25 juni 2018 - Sevilla, Spanje

Maandag

Deze week was de eerste week dat ik alles zelf ging doen zonder enige begeleiding. Eva was een week naar Nederland om klanten te bezoeken. Van tevoren had ik gevraagd of ze enkele opdrachten kon klaarleggen die ik die week kon doen, het liefst zo veel mogelijk.

Toen ik maandag aankwam lag er een stapel papieren, met allemaal opdrachten bovenop. Toen ik het voor het eerst zag, dacht ik dat ik er echt een week of 3 mee bezig zou zijn. Het waren 2 opdrachten, weer een lijst met betalingsherinneringen, en een lijst met alle horeca bedrijven die hun contact gegevens hadden gestuurd, en die we nog moesten hebben. Hier ben ik de maandag heel erg druk mee geweest.

Natuurlijk heb ik het WK gekeken toen ik thuis was.

Dinsdag

Vandaag had de export overig mijn hulp nodig. Ik heb tot een uurtje of 12 geholpen met het bekijken van orders, en de verkeerde orders terug te sturen. Na 12 uur ben ik weer verder gegaan met de lijst van betalingsherinneringen. De lijst is nu ongeveer al 3/4 klaar.

Vandaag heb ik in mijn standaard voetbalkroeg het WK gekeken.

Woensdag

Ik heb de lijst met betalingsherinneringen afgerond. Ik heb dit echt veel sneller gedaan, dan dat ik had gehoopt. Ook heb ik een halve dag in het laboratorium koffie gemaakt en gebrand. Proeven mocht ook, maar ik vind t nog steeds hartstikke goor.

Om 8 uur speelde Iran tegen Spanje, dus ik ben het weer in de kroeg gaan kijken. Dit was denk ik de slechtste wedstrijd die ik heb gezien van Spanje.

Donderdag

Toen ik vandaag aan kwam, waren veel mensen blij met de winst van Spanje. Mij boeide het niet zo veel. Ik heb eigenlijk de hele dag informatie van klanten in het systeem gezet, en andere klanten gemaild. Rond 2 uur was ik hier klaar meer en had ik geen opdrachten meer.

Na goedkeuring van mijn stagebegeleidster heb ik Vrijdag vrij, omdat een vriend van mij vanavond komt

1. Jaap.:
    25 juni 2018
    Leuk man! De tijd schiet al mooi op.
    Voordat je erom denkt is de stage periode weer voorbij.
  2. Frans:
    26 juni 2018
    Het kijkt toch anders als NL zelf niet meedoet...... Ze hebben wel leuke klussen voor je! Het eind komt in zicht maar hebben Linda en ik nu de ondertekende POK al? Succes met de laatste weken, zorg dat de opdrachten af zijn en vraag ook een gesprek aan om de stage te evalueren. Wat waren de wederzijdse verwachtingen en zijn die uitgekomen. Groeten, Frans
  3. Nicolle Drost:
    26 juni 2018
    Jammer dat je koffie niet lust, lijkt mij heerlijk!!
    betalingsachterstanden uitzoeken, klinkt als een klus.
    Voetbal kijken in Spanje, wel tof hoor, hier merk je er weinig van...
    Rogier maak er nog een mooie tijd van!
    Groet
    Nicolle