Week 8

9 juli 2018 - Sevilla, Spanje

Maandag;

Vandaag heb ik Bart afgezet bij het vliegveld, dus ik hoefde niet naar stage toe. Daarna heb ik Brazilie tegen mexico en België tegen Japan gekeken. Een paar weken geleden ben ik een smoothie bar tegen gekomen vlak bij mijn huis, dus ik heb daar ook een smoothie gehaald vandaag.

Dinsdag;

Ik heb vandaag heel erg lang beneden rondgelopen, omdat Sylvia een nieuw soort koffie aan het uittesten was. Ik heb zelf koffie gebrand, en koffie geprobeerd te proeven. Het branden ging op zich best wel goed, er was niet heel erg veel uitgevallen. Het proeven ging een stuk minder, ik ging al bijna over mijn nek toen ik die geur van dichtbij rook. ’s Avonds heb ik de wedstrijd Zweden – Zwitserland en Colombia – Engeland gekeken. Allebei niet echt de meest spraakmakende wedstrijden als ik heel eerlijk ben.

Woensdag;

Ik zou vandaag weer voor het eerst met de bus gaan, dus ik dacht dat ik lekker vroeg bij het station zou zijn. Ik was om 9 uur van huis vertrokken, en was om 10 over 9 bij het station. Ik heb daar uiteindelijk 2 uur gewacht, en toen ben ik maar weer gewoon naar huis gegaan. Natuurlijk wel ff een appie gestuurd dat ik niet kwam door die klote bus. Toen ben ik de stad ingedoken om even te kijken voor nieuwe kleren en natuurlijk voor een smoothie. Ik heb die dag aan mijn presentaties gewerkt.

Donderdag;

Vandaag heb ik weer met Sylvia koffie gebrand, ik heb ook zelf leren koffie zetten met alle 9 apparaten die ze hier hebben staan. Nog steeds vind ik de koffie echt niks voor mij! Ik ben rond kwart voor 3 weggegaan, omdat ik een bus moest halen. De jongen met wie ik altijd meerijdt, moest overwerken. Na 1,5 uur te hebben gewacht ben ik zwaar chagrijnig weer terug gelopen naar het bedrijf, omdat die klote bus weer niet kwam. Gelukkig hoef ik niet meer met dat ding, anders had was ik echt gek geworden.

Vrijdag;

Vandaag heb ik weer verschillende keren gebeld naar klanten, het verbaasd mij nog elke keer dat er zo veel dingen niet compleet zijn. Voor de rest van de dag heb ik met Eva gesproken over een toekomstige andere stage, en het verschil tussen Nederland en Spanje voor mijn presentaties. Ook heb ik natuurlijk het WK gekeken. Ik had persoonlijk niet verwacht dat België zou gaan winnen van Brazilië.

1. Nicolle Drost:
    9 juli 2018
    Ha Rogier, hihi ik ben blij te lezen dat je niet gek bent geworden :)
    Je beschrijft leuk hoe het gaat in Spanje.
    Nog even genieten daar!
  2. Wilma:
    9 juli 2018
    supergave foto Roog, die van de avond. Mis alleen nog een foto van je favoriete restaurant :-)
  3. Frans:
    9 juli 2018
    Dat je zo gek bent op een smoothiebar! Das echt gezond bezig zijn. Het schiet alweer aardig op. Check of je alles uit de opdrachten gedaan hebt en of je nog achter informatie aan moet. En niet erg dat je koffie niet echt lekker vindt, zo goed is het ook weer niet voor je.
  4. Wilma:
    9 juli 2018
    Super trots op je beoordeling Roog!!!!