mijn laatste week in sevilla

26 juli 2018 - Sevilla, Spanje

Maandag;

Ik heb al mijn opdrachten van stage afgerond, en ik ben al helemaal klaar met elke opdracht van school. Nog even de puntjes op de i zetten en dan lever ik alles in. Ook heb ik vandaag alvast gedag gezegd tegen Silvia, omdat die morgen op vakantie gaat. Voor de rest heb ik vandaag niet heel erg veel gedaan buiten mijn stage.

Dinsdag;

Vandaag heb ik nog even meegelopen met de export afdeling internationaal. Ik ben wezen lunchen, en nog een keer naar de andere fabriek geweest. In de avond heb ik natuurlijk voetbal gekeken. Ik had België liever als winnaar gezien, maar dat mocht niet baten.

Woensdag;

Vandaag ben ik eerst naar de bank geweest voor ik heb eigenlijk geen idee. Om 11 uur kwamen wij aan bij Catunambu. Ik heb van al mijn opdrachten van school, een presentatie gegeven aan Jaime. Ik ben ook eerder weggegaan, omdat ik anders tot 9 uur moest blijven. In de avond ook weer voetbal gekeken, en alvast een beginnetje gemaakt om mijn koffer in te pakken.

Donderdag;

Vandaag was mijn laatste dag bij het bedrijf. Ik had mijn pot pindakaas meegegeven aan Eva, omdat zij er heel erg fan van is. Ook heb ik iedereen een flesje Cava meegegeven. Om 3 uur heb ik iedereen gedag gezegd en bedankt voor deze mooie ervaring.

Vrijdag;

Ik ben nog voor de laatste keer de stad in geweest, voor nog wat spullen voor de zomervakantie. Morgen pak ik de trein naar Girona, en daar word ik opgehaald door mijn vader en begint mijn vakantie.

1. Nicolle Drost:
    30 juli 2018
    Ha Rogier, dank voor het meelezen!
    Geniet van je vakantie en de zomer, we zien elkaar eind augustus?
  2. Frans:
    6 augustus 2018
    Hoi Rogier, ik lees dit nu pas, was zelf nog op vakantie. Geniet jij nog een paar weken en graag tot over 3 weken.