Week 7

30 juni 2018 - Sevilla, Spanje

Maandag;

Vandaag was eva weer terug uit nederland, en ze was helemaal verbaasd dat ik elke opdracht af heb gekregen in een week. Eva heeft niet heel veel opdrachten meer op dit moment, dus dan kan ik mooi de opdrachten van school maken. Vandaag speelde ook Spanje tegen Marokko. Deze wedstrijd had ik liever niet willen zien, zo slecht was die. Daar waren mijn Spaanse medemensen het ook mee eens.

Dinsdag;

Ik heb vandaag de presentatie gemaakt voor de internationalisering avond op school, hij is nog niet helemaal af, maar dat duurt niet lang meer. Ook heb ik even gelunchte met wat mensen van werk. Nou ja lunchen kan je het niet echt noemen, we gingen gewoon een broodje halen bij een restaurantje. In de avond heb ik Nigeria-Argentinië gekeken. Ik vind toch wel dat Argentinië lekker naar huis had gemogen.

Woensdag;

Vandaag was Eva er niet, dus ik was van plan om lekker aan het schoolwerk te gaan zitten. Dit plan kon ik al snel omzetten. Er waren allemaal Nederlandse mails binnengekomen bij export internationaal, die vertaald moesten worden. Daar ben ik een behoorlijk tijdje mee bezig geweest. Natuurlijk heb ik wel een beetje aan mijn schoolwerk gezeten, maar niet extreem veel. In de avond heb ik echt heel erg gelachen toen die Duitsers het WK uit waren geknikkerd. Echt mijn dag kon niet meer stuk.

Donderdag;

Ik heb vandaag een tijdje beneden rond gelopen met de vrouw van marketing. Catunambu brengt elk jaar nieuwe foto’s uit in een boekje. Hierin staat kort vermeld wat het bedrijf allemaal doet. Ik heb samen met die vrouw foto’s gemaakt van het gehele bedrijf.

Vrijdag;

Vandaag was Jaime weer op kantoor, en hij had allemaal archieven meegenomen van een ander bedrijf van hem. Ik heb hem daar heel lang mee geholpen om alles te sorteren en op orde in de kast te zetten. Jaime is een hele aardige man, met behoorlijk veel humor. Alleen als iemand een vraag heeft, is die heel erg serieus. Ik heb ook de marketingopdracht al ingeleverd, en bijna klaar met de andere opdrachten. Straks komt er ook weer een vriend op bezoek, dus dan gaan we weer een paar kleine biertjes doen denk ik.

Er komen binnenkort foto's aan van de stad en omgeving!!

1. Nicolle Drost:
    30 juni 2018
    Ha Rogier,leuk om het voetbal te volgen vanuit Spanje! Mooi om te lezen dat de opdrachten voor school afkomen! Maak je er een mooie cultuuropdracht van? (dat hoort nl bij Burgerschap!) Geniet nog van het bedrijf en de omgeving! Groet
    Nicolle
  2. Frans:
    2 juli 2018
    Weer een week voorbij, het einde nadert! Goed dat je al zo ver bent, nog veel plezier en daar niet al teveel over voetbal praten is mijn advies.