Mijn 4e week

7 juni 2018 - Sevilla, Spanje

Maandag

Vandaag heb ik voor het eerst contact gehad met Arnout Verbeek. Arnout werkt bij Catunambu Nederland, en gaat een nieuw bedrijf starten. Het bedrijf genaamd Tea Quiero, gaat nauw samenwerken met catunambu koffie. Arnout heeft advies aan mij gevraagd wat voor een bedrijf hij zou moeten starten, een BV of een eenmanszaak. Hier heb ik hem gelijk een mail over terug gestuurd met de keuze die ik zou maken.

Dinsdag

Ik heb vandaag goed nieuws gekregen. Mijn idee van verpakking heeft een prototype gekregen. Dit betekent dat er een kans is dat dit verkocht gaat worden. Ik heb daarom vandaag een hoop beneden gelopen, om te kijken hoe het er precies uit moest zien en hoe het geprint moet worden.

Woensdag

Arnout heeft mijn mail gelezen, en gaat er zeker wat mee doen. Ook heb ik alle informatie gekregen over Tea Quiero. Hiermee bedoel ik foto’s van toekomstige producten en marketingstrategieën. Ik ga alles doorlezen ener deze dagen, en kijken of ik iets anders zou doen.

Donderdag

Vandaag is eindelijk die lijst met facturen af. Ook ben ik bijna klaar met mijn cultuuropdracht en marketing opdrachten van school.

Ik heb vandaag een nieuwe opdracht gekregen. Er zijn een aantal klanten waarvan geen mail of nummer bekend zijn. Ik moet dus al deze klanten contacten, en vragen naar de mail of telefoonnummer.

Vrijdag

Vandaag heb ik vrij gevraagd, om terug te gaan naar Nederland voor een weekend. Dat was natuurlijk echt geen probleem. Ik vlieg om 10:10 terug naar Nederland en ik kom maandag weer terug!

1. Nicolle Drost:
    7 juni 2018
    Wat een gaaf bericht dat jouw idee uit gewerkt wordt!!
    je schiet goed op met de opdrachten Rogier, klinkt onwijs goed allemaal!
    Gaaf zeg dat je zo serieus betrokken wordt bij de ontwikkelingen rondom lekkere koffie...
    Mooie foto's erbij geven een goed beeld Rogier!
    Een weekendje Nederland, goed voor jou!!
  2. Frans:
    8 juni 2018
    Hoi Rogier, je hebt echt je best gedaan voor deze plek en dat komt nu mooi uit. Leuk om te lezen wat je allemaal doet en wat ze van en aan je vragen! Weer hier is niet bijzonder, gauw weer terug naar Spanje.