Mijn 2e week

25 mei 2018 - Sevilla, Spanje

Maandag

Na een rustig weekend, kwam ik maandag weer om 9 uur aan op Catunambu. Ik kreeg gelijk wat opdrachten om verpakkingen te verbeteren. Dit ging verassend goed, en ik ben ermee aan de slag gegaan. Het gaat hierom een speciale koffie die per 250 gram word verkocht. De prijs weet ik niet. De opdracht is om meer informatie te geven over de koffie, maar niet al te veel veranderen. Ook ben ik verder gegaan met orderen van de mappen.

Dinsdag

Vandaag heb ik vooral aan mijn schoolopdrachten gewerkt. Dit kwam omdat ik nog geen computer had en dus niet in het systeem kon. Ook heb ik kennis gemaakt met de export internationaal afdeling. Ik heb hier een beetje gekeken hoe zij het doen ivm Eva.

Woensdag

Toen ik aankwam vanochtend had ik opeens een computer, toen ik wilde inloggen snapte ik er geen reet van. De computer was in het spaans ingesteld, dus het lezen van de instellingen om het te veranderen was ook flink overbodig. Rond een uurtje of 12 werd ik gevraagd of ik even beneden kon helpen. Er was een order verkeerd gegaan, dus er moesten 3 pallets gesplitst en bestickerd worden.

Donderdag

Na vandaag kan ik in het systeem, het is me allemaal uitgelegd in het nederlands. Ik heb een lijst gekregen van horeca gelegenheden die nog moeten betalen. Ik haal de facturen uit het systeem, en stuur die naar Eva. Ik mocht het ook zelf doen, maar ik durf wel te wedden dat ik weer wat verkeerd zeg. Ik heb al wel contact gehad met een paar klanten, dus die ga ik wel mailen.

Vrijdag

Ik heb mijn idee voor de nieuwe verpakking gedeeld met Sylvia. Gewoon een beetje informatie op de achterkant. Voor de mensen die meer willen weten zit er een QR-code op waar de exacte informatie op staat zoals bijvoorbeeld : De oorsprong, welke farm etc. Ook ben ik verder gegaan me de lijst van facturen.

1. Thijs:
    25 mei 2018
    Lekker bezig Roog, in ieder geval genoeg te doen daar dus!
  2. Anneke:
    25 mei 2018
    Spaans nog een beetje lastig? Wen je al een beetje aan het werken en wonen in Sevilla?
  3. Jaap.:
    Leuk bezig Rogier!
  4. Wilma:
    26 mei 2018
    👍 het is nog maar week 2 he!! Je doet leuke dingen
  5. Frans:
    28 mei 2018
    Hoi Rogier, ze houden je goed bezig! Ben benieuwd hoe goed je Spaans is als je terug bent. Heb je al reactie gekregen op je voorstel van de verpakking? Als ik het zo lees lijkt het me niet onaardig.
  6. Nicolle Drost:
    28 mei 2018
    Wat een idee dat je eindelijk een computer hebt en dat alles in het Spaans moet :)
    Verpakking is marketing hoor Rogier, maak er maar iets moois van!
    Diviértete, disfruta del país especial!